“Jejeg Lan Njejegmu” Oleh Bupati Anna di Jagong Budaya

oleh -
oleh

Jejeg lan Njejegmu

Jejegmu wes mulai obah-obah
Pating sentiyut lan doyong-doyong
Keterak angin sing ngelus-ngelus kuping
Ngebeki angen-angen, kang ngoyoworo

Ndadekne pengiromu wis ora jejeg
Sing jejeg mbok arani ndoyong
Sing ndoyong mbok sengkuyung mergo kebombong

Njejek kono, njejek kene
Njejek kancane dewe

Golek golek sak anane golek an
Sak anane golekmu kanggo njejek
Njejekke ora iso jejeg

Nejejeg e ora itis babar pisan nambahi wirang pirang-pirang
Jejegmu wes marai bubrah
Mamah opo wae sing iso dipamah

Ngrusak manah sing wes obah
Obah-obah opo wes ngroso mulai salah
Mulane njejeg barang sing wis jejeg
Ndadekne jejegmu ora jejeg

Njejeg kana nejejeg kene njejeg sak kabehane
Arep pie maneh nek wes ora jejeg
jejegno jejekanmu ben jejegmu iso jejeg

Itulah syair puisi Bupati Anna Muawanah yang dibacakan diacara “Jagong Budaya” yang diselenggarakan oleh Kelompok Kerja (Pokja) Budaya Bojonegoro yang diselenggarakan di Rumah Inspirasi Bojonegoro, Jalan Dr Soetomo, No 70, Sabtu (15/8/2020) tadi malam.

Selain Bupati Bojonegoro Acara yang diikuti oleh seniman dan budayawan Bojonegoro ini, diwarani pembacaan puisi silih berganti, dengan diiringi musik dengan penuh penghayatan.

Diawali pembacaan puisi oleh Wahyu Budianto berjudul Merdeka Tak Takut Mati yang penuh energi heroik. Dilanjutkan Kepala Kejari Sutikno membacakan puisi berjudul Pengabdian, disusul Dandim 0813 Letkol Inf Bambang Hariyanto dengan puisi berjudul Gagah di Tengah Wabah, Kapolres AKBP Budi Hendrawan dengan puisi berjudul Bersama Melewati Bencana.

Puisi sarat makna dibacakan dengan ringan dan asyik ini memantik berbagai reaksi sastrawan dan budayawan, salah satunya Badan Pelaksana Harian Dewan Kesenian Jatim, Nonot Sukrasmono yang mengikuti jalannya acara memalui Virtual Account. “Seperti ada curahan Hati yang disampaikan dalam Puisi Tersebut,” Kata Nonot.

Dijabarkan oleh Nonot tentang makna dan arti dari “Jejek dan Njejekmu” menurut Nonot, menggambarkan sesuatu yang sudah lurus tapi dikatakan bengkok dan dibengkok-kan. Namun Nonot yidak mengetahui secara pasti kepada siapa puisi itu ditunjukkan.

“Saya sangat Mengapresiasi puisi yang dibacakan Bupati dengan logat Jawa yang pas, ini pertama kalinya saya melihat Bupati Anna membacakan puisi penuh penghayatan,” Sambungnya. (SAS/Lis)

No More Posts Available.

No more pages to load.